Loading...

Priniesli sme festival až do obývačiek

Kreatívny názov kampane #STAGEHOME vychádza z hashtagu #STAYHOME a zároveň odkazuje na to, že stage zábavy si fanúšik môže vytvoriť aj doma spolu s obľúbenými hudobníkmi a ich programom na sociálnych sieťach.

Client
St. Nicolaus

Responsibilities
Campaign idea, Campaign production, Social media

Date
2020

Koncept

Nicolaus Vodka prišla spolu s festivalmi o celú hudobnú sezónu roku 2020. 

Fanúšikovia značky vymenili stanovanie na letiskách za skrolovanie v obývačkách a držali sa hesla #stayhome
Namiesto kampane sme preto vytvorili vlastný koncept virtuálneho eventu – a vznikol jediný hudobný stage, na ktorom sa hrať neprestalo – #StageHome

Pozvánky

Najznámejší hip-hopový moderátor Osťo, známe tváre slovenského rapu, Spotify, Instagram a náš stage spoznalo až pol milióna ľudí.
Osťo pozýval cez sociálne siete sledovať live streamy, dokumenty z nahrávania či možnosť vidieť nové videoklipy slovenských hip hopových hudobníkov. Tie si fanúšikovia mohli pozrieť v pohodlí vlastnej izby na facebookových a instagramových profiloch hudobníkov. Vsetky aktivity obsahovali branding a product placement Nicolaus vodky, čím sa nám podarilo vytvoriť efektívnu kampaň s obrovským zásahom veľmi nenásilným spôsobom.
V online kampani vystúpili interpreti Peter PANN, Dokkeytino, Majk Spirit, Separ a Nerieš.

Apríl bol vďaka Nicolauske plný dobrej hudby aj počas pandémie.

Program:
8.4. Peter Pann – LISTENING LIVE STREAM O HUDBE
10.4. Dokkeytino – NOVÝ VIDEOKLIP
12.4. Majk Spirit – QUARANTINE LIVE STREAM
14.4. Nerieš – DOKUMENT Z NAHRÁVANIA NOVÝCH SKLADIEB
16.4. Osťo + hosť Separ – INTERVIEW O NOVOM ALBUME O

Napísali o nás

Kampaň mala úspech aj v slovenských médiách a mohli ste si o nej prečítať aj v Stratégiách.