Loading...

Budiš sa postavil za hasičov

Kampaň na Hasičskú edíciu vôd značky Budiš. Stratégiou kampane bolo zapojiť fanúšikov hasičského športu, ktorí mohli pomôcť vyhrať novú techniku svojím obľúbeným hasičským zborom. A pomohli. Kampaň prekročila svoje ciele za prvé tri dni od spustenia. Do kampane sa dokonca zapojili aj obce a ich starostovia, ktorí napríklad čítali náš reklamný spot v rozhlase, vylepovali naše plagáty na obecné nástenky a na svojich weboch a facebook stránkach umiestnili reklamné bannery.

Client
Budiš

Responsibilities
Campaign idea, campaign production, direct mailing, microsite development, online media, social media

Date
2016

Campaign idea

Video o kampani

Website development

Web, ktorý vie odkiaľ ste a rozpráva vašim nárečím

Na responzívnom webe si mohli užívatelia vybrať hasičský zbor, ktorý chcú podporiť. Následne sa im vďaka geolokácii na stránke prihovoril starosta v nárečí regiónu, z ktorého web navštívili a vyzval ich, aby odovzdali svoj hlas ich hasičskému zboru.

Direct mailing

Za hasičov sa postavili aj starostovia

Starostom, ktorí chceli pomôcť svojmu zboru sme pomohli aj my. Rozposlali sme im balík s návodom, ako zvýšiť šance ich družstva. Súčasťou balíku bol napríklad text oznamu do rozhlasu, plagáty ale aj online bannery na ich stránky.