Loading...

S medovou Demänovkou bol bzukot!

V letnej kampani „Toto leto bude bzukot” pre Demänovku sme upriamili pozornosť na jej jedinečnú zložku – včelí med. Aby sme vyvolali skutočný buzz okolo značky, v kampani sme využili skutočné včely aj včelára. Navrhli a postavili sme včelie úle, najali skúseného včelára a prostredníctvom online miniseriálu sme fanúšikov vzdelávali o živote včiel a včelárstve.

Kampaň naplnila svoje ciele aj fľaše s medom a v Novej Cvernovke stále nájdete tri včelie rodiny.

Client
St. Nicolaus

Responsibilities
Campaign idea, campaign production, video production, OOH, online media, social media

Date
2017

campaign production

Bude BZUKOT!

OOH

Živý kvitnúci bilbord

Pre včely sme pripravili živý kvitnúci bilbord, na ktorý si mohli uletieť a pochutnať si na rôznych medonosných kvetinách.

VIDEO PRODUCTION

Včelazz

V našom miniseriáli Včelazz sme s Jurajom ľudí zasvätili do sveta včelárstva. Vysvetlili sme, ako postaviť úle, vytvorili sme novú včeliu kráľovnú a nakoniec aj stáčali vlastný med.

DIRECT MAILING

#BUDEBZUKOT

Blogerom a novinárom sme poslali medonosné rastliny s odkazom, aby #BUDEBZUKOT šírili ďalej, nech všetky mestské včely majú dostatok potravy.

ONLINE MEDIA

Šírenie osvety

Na landing page Demänovky sme pridávali všetky informácie zo sveta včelárstva a učili ľudí, ako môžu včelám pomáhať.