Loading...

Farkašovej priznanie

Kristína Farkašová sa v sérií krátkych on-line spotov postupne priznáva ostatným mamičkám, ako dokáže zvládať všetky materské povinnosti a riadiť domácnosť s nadhľadom. Priznanie je šokujúce. Pije! A dokonca sa priznáva aj k tomu, že nemá problém nalievať svojim deťom. Samozrejme čistú vodu. Vodu Zlatá studňa, ktorá obsahuje množstvo minerálov, vďaka ktorým je Farkašová plná energie, vitality a nepozná stres. Kampaň smerovala na súťažnú microsite s priznaním Farkašovej, na ktorej ostatné mamičky dostali priestor na to, aby sa priznali že pijú, čím sa zapojili do hry o podarúnky navrhnuté Kristínou Farkašovou v jej dielni „Koláčová“.

Client
Zlatá studňa

Responsibilities
Campaign idea, campaign production, video production, website development, online media, social media

Date
2016

CAMPAIGN PRODUCTION

O kampani

Website production

Kampaňová microsite

Video production

Online spoty

Papier, papier, nožničky

Scene

Do kampane sme navrhli a vyrobili aj unikátnu papierovú obývačku.

Photo production

Produkcia key vizuálu

Nafotili sme sériu vizuálov na Facebook príspevky, instore nosiče aj bannerovú kampaň.

Sales promotion

Podarúnky od Koláčovej

Kristína špeciálne do kampane navrhla sériu darčekov v dizajne jej populárnej značky Koláčová.