Loading...

Z B2B na B2C za tri týždne

Spoločnosť Lunys patrí medzi najväčších distribútorov čerstvých potravín na Slovensku.
Počas pandémie, keď väčšina jej klientov musela zatvoriť prevádzky, sme navrhli stratégiu, dizajn a texty kampaní, vymysleli spôsob testovania a vyhodnocovania online inzercie a spustili priamy predaj.

Client
Lunys

Responsibilities
Idea, PR campaign, Web page

Date
2020

Niekoľko stoviek súčasne nasadených inzerátov na všetkých PPC platformách, remarketingové kampane, newslettre a online PR pomohli spraviť z neznámej B2B značky obchod, ktorý poznajú v Krupine aj Malackách. 21 dní od spustenia kampaní sme značku Lunys dostali medzi top trojku v online predaji potravín na Slovensku.

Zdravý program na pomoc rodinám v núdzi

Lunysu sa začalo dariť a tak sme vymysleli grantový program, ktorý pomôže tým, ktorým sa darí menej. V rámci grantového programu, ktorého názov symbolizuje zdravie, Lunys doručil do 100 slovenských rodín, ktoré sa ocitli v hmotnej núdzi spôsobenej pandémiou, až 3 tony potravín. Navrhli sme koncept grantového programu, jeho logo, webovú stránku a PR kampaň, v rámci ktorej potraviny do rodín pomohli rozviezť aj dvaja úspešní slovenskí športovci – Róbert Vittek a Attila Végh.

Napísali o nás

O kampani s dobrým zámerom napísali:
sportky.sk
Womanman.sk
Aktuality.sk
zenskyweb.sk