Loading...

Nicolaus Vodka LIMITLESS EDITION

Keď sa nám vďaka úspešnej kampani s Pil C-im predčasne vypredala limitovaná edícia vodky Nicolaus, bez limitov sme sa pustili do druhej kampane. Zavolali sme ďalších štyroch skvelých hudobníkov a vytvorili ešte úspešnejšiu LIMITLESS EDITION.

Client
Nicolaus Vodka

Responsibilities
Packaging design, campaign idea, campaign production, video production, OOH, merch, online media, social media

Date
2017

O kampani

Pil C rapuje, Special Beatz produkuje, Veronika Strapková spieva, Jerguš Oravec hrá na gitare a Yanko Kráľ dídžejuje. A nepoznajú žiadne limity. Každého sme navštívil a natočili s nimi krátky seriál o ich tvorbe, ktorý motivuje všetkých nádejných umelcov, aby si verili a zabudli na svoje zábrany.

VIDEO PRODUCTION

Seriál ako online kampaň

Našich hudobníkov sme tiež poprosili, aby zaimprovizovali a niečo zahrali, zaspievali alebo zarepovali. Nepovedali sme im, že to na konci Yanko Kráľ všetko zmixuje dokopy. Nakoniec z toho vypálil chytľavý hit, ktorý len ťažko dostať z hlavy.

PACKAGING DESING

Dizajn bez limitov

Tvárou kampane bola aj Nicolaus vodka v novom Limitless dizajne s fosforeskujúcimi prvkami, ktoré sme použili aj pri novom merchi. O tričká a mikiny bol obrovský záujem, že na letných festivaloch sa aj kvôli nim fanúšikovia zdržiavali na našom bare aj niekoľko hodín.

MERCH

Tričká a mikiny, ktoré nemajú limit

O tričká a mikiny bol taký záujem, že na letných festivaloch sa aj kvôli nim fanúšikovia zdržali na našom bare aj niekoľko hodín.

Prekročené limity

Napriek menšiemu rozpočtu oproti predchádzajúcemu roku 2016 kampaň dosiahla ešte lepšie výsledky. Videá spolu videlo viac ako 782 400. Celkový reach kampane bol 735 839 ľudí, dosiahli sme 8,7 milióna impresií a zasiahli približne 830 000 ľudí.

Limitless sériu sledovali užívatelia spolu 6 885 hodín, z čoho 2 400 hodín tvorilo video s Pil-Cim.